مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 13:112018-07-28سياسي

جمع آوری خودروهای غیرمجاز از نمایشگاه ها تکذیب شد


رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران برخی اخبار درباره جمع آوری خودروهای غیرمجاز وارداتی از سطح نمایشگاه های اتومبیل تهران را، - تکذیب کرد.

سعید موتمنی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه اخیرا اخباری مبنی بر جمع آوری برخی از خودروهایی که به صورت غیرمجاز ثبت سفارش و وارد شده اند از سطح نمایشگاه های اتومبیل منتشر شده، آیا این اخبار صحت دارد؟ اظهار کرد: خیر این اخبار کذب است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: من امروز به تازگی از نمایشگاه های اتومبیل تهران در چهار نقطه اصلی در خیابانهای شریعتی، شهید بهشتی، جمهوری و انقلاب درباره جمع آوری خودرو از سطح نمایشگاه ها سوال کردم که اعلام کردند چنین انتفاقی نیفتاده است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران تصریح کرد: در این زمینه به مسوولان پیشنهاد می کنیم که شماره شاسی خودروهایی که به صورت غیرمجاز ثبت سفارش و وارد شده اند را به صورت عمومی منتشر کنند تا مشتریان هنگام مراجعه برای خرید خودرو، شماره شاسی آنرا استعلام و در صورتی که جزو خودروهای غیرمجاز وارداتی باشد، از خرید خودرو خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر جمع آوری برخی از خودروهای غیرمجاز وارداتی از سطح نمایشگاه های اتومبیل تهران منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری خودروهای غیرمجاز از نمایشگاه ها تکذیب شد

جمع آوری خودروهای غیرمجاز از نمایشگاه ها تکذیب شد