مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 16:552018-07-25حوادث

ریزش چاه جان کارگر 25 ساله را گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک کارگر 25 ساله افغان بر اثر ریزش چاه خبر داد.

- عکس تزیینی است سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک کارگر 25 ساله افغان بر اثر ریزش چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه گرفتار شدن یک فرد در چاه اظهارکرد: ساعت 11:06 امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن یک فرد در چاه در جاده مخصوص خیابان بیمه 2 به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو گروه نجات با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزییات این حادثه گفت: این حادثه در یک مجتمع مسکونی رخ داد که در پارکینگ آن مشغول حفر چاه بودند که به یکباره در عمق 10 متری بخش زیادی از دیواره ها و انبار چاه تخریب می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات برای بیرون آوردن فردی که در چاه محبوس شده بود تصریح کرد: با توجه به اینکه چاه رطوبتی بود چندین بار ریزش کرد و آتش نشانان پس از مقاوم سازی و اطمینان از عدم ریزش دوباره چاه، عملیات را آغاز کردند و فرد آتش نشان وارد چاه شد.

وی اضافه کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک نفر در قسمت انباری چاه محبوس شده است و پس از آغاز عملیات رهاسازی این فرد که یک کارگر 25 ساله تبعه افغانستان بود از چاه خارج و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش چاه جان کارگر 25 ساله را گرفت

ریزش چاه جان کارگر 25 ساله را گرفت