مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 14:262018-07-25سياسي

آیین نامه نظام مهندسی بازهم اصلاح شد/کمرنگ تر شدن نقش نظام مهندسی


در اصلاحیه جدید آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی، اگر این سازمان اسامی مهندسان ناظری که کارفرما تعیین کرده را ظرف 3 روز تأیید نکند، خودبه خود این اسامی قطعی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس آخوندی با ابلاغ اصلاحیه جدید آیین نامه اجرایی قانون سازمان نظام مهندسی ساختمان به دستگاه های ذی ربط در حوزه صدور پروانه ساختمانی اعم از شهرداری ها، ادارت کل راه و شهرسازی استانها و سازمان های نظام مهندسی و کاردان فنی ساختمان، اعلام کرد: اگر ظرف سه روز از زمان تعیین مهندس ناظر از سوی کارفرما، سازمان های نظام مهندسی ساختمان اسامی این افراد را تأیید نکنند، این اقدام به منزله تأیید مهندسان مذکور در نظر گرفته می شود.

متن این ابلاعیه به استانداران، شهرداران و سازمانهای نظام مهندسی استانها به شرح زیر است: با سلام با توجه به اظهارنظر معاون حقوقی محترم رییس جمهوری درباره " شیوه نامه ابلاغی تبصره 2 ماده 24 آیین نامه اجرایی ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب 1383 مورخ 1396.

12.

23" که طی نامه شماره12614-97.

م.

36121 مورخ 1397.

4.

31 ابلاغ نموده اند و حکمیت نهایی که ایشان در مورد اختلاف بین وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی داشته اند، عینا دو فقره اصلاحیه ابلاغی اعمال و مراتب جهت اقدام ابلاغ می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه نظام مهندسی بازهم اصلاح شد/کمرنگ تر شدن نقش نظام مهندسی

آیین نامه نظام مهندسی بازهم اصلاح شد/کمرنگ تر شدن نقش نظام مهندسی