مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 16:052018-07-24اقتصادي

بانک قرض الحسنه مهر ایران از منظر فعالان آموزش و پرورش


با توجه به نقش بنیادی و هدایت کننده آموزش و پرورش بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه عدالت تحصیلی در مناطق روستایی و عشایری 17 استان کمتر برخوردار کشور ضمن شناسایی دانش آموزان مستعد، - تسهیلات اعطا می کند.

این مهم و فعالیت های حمایتی دیگر بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه آموزش و پروش موجب توجه مسئولان ارشد این حوزه خطیر شده که در این خصوص نکاتی را نیز ابراز داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک قرض الحسنه مهر ایران"، در مدت فعالیت این بانک، توجه به حوزه آموزش و پرورش از جمله سیاست های عملکردی بوده که با اهتمام به انجام هرچه بهتر آن سبب توجه مسئولان به این عملکرد شده است.

در ادامه مروری داریم بر نکات و توصیه های مطروحه توسط مسئولان ارشد کشور پیرامون فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه آموزش و پرورش.

حمایت از دستاوردهای علمی دانش آموزان بی بضاعت علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش بر نقش حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران از دستاوردهای علمی دانش آموزان بی بضاعت تأکید کرد.

زرافشان ضمن اشاره به مسئولیت های اجتماعی دولت در راستای تولید دستاوردهای علمی دانش آموزان مناطق محروم کشور و نقش خدمات و بسته های حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه بیان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک قرض الحسنه مهر ایران از منظر فعالان آموزش و پرورش

بانک قرض الحسنه مهر ایران از منظر فعالان آموزش و پرورش