مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 13:562018-07-24اقتصادي

بهره برداری از 6 سکوی گازی جدید تا پایان امسال


مدیرعامل نفت و گاز پارس با بیان اینکه تولید پارس جنوبی سه میلیارد فوت مکعب در روز افزایش خواهد یافت، گفت: تا پایان امسال شش سکوی گازی جدید پارس جنوبی به بهره برداری می رسد که براین اساس تولید گاز را افزایش خواهد داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مشکین فام صبح امروز در بازدید از یارد شرکت صنعتی دریایی ایران با بیان اینکه از مجموع 10 سکوی در قرارداد همکاری با شرکت صدرا، یک سکو نصب و سکوی دوم برای نصب در موقعیت دریا، آماده بارگیری شده، از پیشرفت 90 درصدی ساخت چهار سکوی پارس جنوبی در یارد صدرا خبر داد.

وی  به ساخت یک سکوی فاز 14 در یارد ایزوایکو بندرعباس اشاره کرد و افزود: در راستای توسعه پارس جنوبی طرح های مهمی در دست اجرا است و سکوهای جدید این میدان در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تصریح کرد: تا پایان امسال شش سکوی گازی جدید پارس جنوبی به بهره برداری می رسد که تولید پارس جنوبی را سه میلیارد فوت مکعب در روز افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اقدامات برای توسعه پارس جنوبی در بخش خشکی و یارد سکوساز در حال انجام است، بیان کرد: آماده سازی واحدهای مرتبط با ورود گاز، فرآوری، ذخیره سازی و صادرات میعانات گازی همزمان با دریافت گاز ترش از بخش دریا ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 سکوی گازی جدید تا پایان امسال

بهره برداری از 6 سکوی گازی جدید تا پایان امسال