مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 10:452018-07-24اجتماعي

درگیری حیات وحش با چالش انسان ساز آب


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به تداوم گرما، گفت: حواس محیط بانان به تامین آب حیات وحش در مناطق مختلف است و تاکنون مشکلی در این رابطه گزارش نشده است.

- علی قرجه لو در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در روزهای تابستان حیات وحش نیز با مشکل کمبود آب مورد نیاز مواجه می شود هر چند در برخی مناطق همچون دربندها به علت وجود چشمه ها تاکنون مشکلی گزارش نشده و جانوران ساکن در این مناطق، آب مورد نیاز خود را از طریق چشمه ها تامین می کنند.

وی تصریح کرد: در مناطقی همچون دشت سهرین که محل زیست تنها بازماندگان آهوان شمال غرب کشور محسوب می شود نیز آب از طریق آبشخورها تامین می شود، به طوری که بیش از 1500 آهوی ساکن در این محل از طریق آبشخورها آب مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه انسان با اقدامات نادرست خود به جز خود محیط را نیز درگیر مشکلات کرده است، افزود: اگر ذخایر آب حفاظت می شد قطعا جانوران نیز با کم آبی مواجه نمی شدند ولی متاسفانه بی توجهی انسان باعث شده است که زندگی حیات وحش نیز با چالش مواجه شود.

قرجه لو در ادامه با بیان اینکه در مناطقی که وضعیت نامناسب آب وجود داشته باشد، آب مورد نیاز از طریق تانکر به آبشخورها منتقل می شود و همه تلاش خود را می کنیم تا این مخلوقات خداوند در این روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری حیات وحش با چالش انسان ساز آب

درگیری حیات وحش با چالش انسان ساز آب