مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:452018-07-23بين الملل

قاسمی: سخنان پمپئو مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است


سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام همه توطئه های شما را پشت سر خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف و بی پایه و اساس مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در جمع گروهی از آمریکایی - ایرانی مقیم این کشور در کالیفرنیا اظهار کرد: سخنرانی مزورانه و سخیف وزیر خارجه آمریکا در این جمع که صرفا یک اقدام ابزاری و تبلیغاتی بود، بیش از همیشه نشانگر درماندگی بی حد و حصر دولت آمریکا در شرایط پس از خروج غیرقانونی این کشور از برجام و عدم دستیابی به اهداف خود از این اقدام یک سویه و نابخردانه و انزوای جهانی ناشی از آن است.

وی افزود: این سخنان به وضوح مصداق بارز دخالت این کشور در امور داخلی ایران و دقیقا در راستای سیاست های دیر پای بی ثبات ساز و مخرب این کشور در منطقه ارزیابی می شود که ناقض تعهدات بین المللی این کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به تزویر، فریبکاری و تناقض های بی شمار در اعمال شدیدترین تحریم ها ی ظالمانه و غیرقانونی علیه منافع مردم ایران و تروریست خواندن آنها و همچنین قرار دادن نام آنها در لیست کشورهایی که شهروندان آنها مشمول محدودیت و ممنوعیت ورود به آمریکا هستند از یک سو و طرح ادعاهای آکنده از فریب و نیرنگ و به نمایش گذاشتن نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: سخنان پمپئو مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است

قاسمی: سخنان پمپئو مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است