مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-22اقتصادي

بدهی مالیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی فدراسیون گلف


سرپرست فدراسیون گلف از بدهی مالیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی فدراسیون گلف خبر داد و گفت: 6 ماه است به دنبال اخذ مجوز برای خرید تجهیزات هستیم.

- خبر داد و گفت: 6 ماه است به دنبال اخذ مجوز برای خرید تجهیزات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بهروز منتقمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات گلف گلستان اظهار کرد: چرخ ورزش گلف با بودجه های دولتی نمی چرخد و باید از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت رسانه ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: ارتباط با رسانه به عنوان یک اصل در توسعه ورزش گلف محسوب می شود و هیات ها باید به دنبال افزایش مشارکت رسانه ها برای معرفی بهتر و توسعه بیشتر این رشته ورزشی در استان ها باشند.

سرپرست فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: به شدت به استعدادهای موجود در ورزش شمال کشور اعتقاد دارم و معتقدم این استعدادها با اندکی توجه می توانند در عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

منتقمی با اشاره به هزینه های بالای رشته ورزشی گلف، تصریح کرد: 6 ماه است به دنبال اخذ مجوز برای خرید تجهیزات هستیم و با توجه به اینکه تجهیزات موجود در داخل کشور پاسخگوی نیاز علاقه مندان به این ورزش نیست یا باید از توان بخش خصوصی برای تامین تجهیزات استفاده کنیم و یا اینکه جوز بگیریم که بتوانیم این تجهیزات خارجی را خریداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی مالیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی فدراسیون گلف

بدهی مالیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی فدراسیون گلف