مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 08:352018-07-20اقتصادي

امضای توافق نامه صادرات گاز از ایران به عمان تا ماه آینده


مدیر شرکت ملی صادرات گاز ایران از امضای توافق نامه صادرات گاز از ایران به عمان تا ماه آینده خبر داد و توضیحاتی را در مورد دریافت پول صادراتی گاز ایران به عراق ارائه کرد.

- مهران امیرمعینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه صادرات گاز از ایران به عمان در حال پیگیری است، گفت: در حال انجام مذاکرات هستیم که اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، چارچوب های همکاری بین شرکت ملی نفت و وزارت نفت و گاز عمان امضا می شود و بعد از آن پروژه وارد مرحله برگزاری مناقصه شده و پیمانکار مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه صادرات گاز به عمان متوقف نشده است، در مورد تاخیر اجرای این پروژه توضیح داد: این پروژه قرار بود در تیرماه کلید بخورد.

اما از آنجایی که بحث ها حقوقی است، به زمان زیادی نیاز دارد.

زیرا ایران یکسری قوانین و مقررات و عمان یکسری قوانین و مقررات دیگر دارد که متفاوت از هم هستند و نهایی شدن مذاکرات زمان بر است.

مدیر شرکت ملی صادرات گاز ایران در مورد زمان اجرای پروژه صادرات گاز از ایران به عمان گفت: با توجه به پیشرفت هایی که حاصل شده، امیدواریم توافق تا یک ماه آینده نهایی شود و به امضا برسد.

امیرمعینی با بیان اینکه صادرات گاز به عمان در دو مرحله خواهد بود، توضیح داد: یک بخشی از گاز تبدیل به LNG می شود و ما LNG را دریافت و بازاریابی می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق نامه صادرات گاز از ایران به عمان تا ماه آینده

امضای توافق نامه صادرات گاز از ایران به عمان تا ماه آینده