مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 10:002018-07-19فرهنگي

«دمین شزل» دوباره جشنواره ونیز را افتتاح می کند


جدیدترین ساخته «دمین شزل» درباره زندگی «نیل آرمسترانگ» فضانورد معروف آمریکایی آغازگر قدیمی ترین رویداد سینمایی جهان خواهد بود.

- جدیدترین ساخته دمین شزل درباره زندگی نیل آرمسترانگ فضانورد معروف آمریکایی آغازگر قدیمی ترین رویداد سینمایی جهان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، درام فضایی اولین مرد ساخته دمین شزل کارگردان برنده اسکار اولین نمایش جهانی خود را در افتتاحیه هفتادوپنجمین جشنواره ونیز تجریه خواهد کرد.

این دومین باری است که فیلمی از دمین شزل آغازگر جشنواره ونیز می شود؛ فیلم لالا لند در سال 2016 نیز در افتتاحیه ونیز رونمایی شد و پس از آن حضور درخشانی در فصل جوایز سینمایی داشت و رکورد تعداد نامزدی در شاخه های مختلف تاریخ جوایز سینمایی اسکار را نیز به نام خود ثبت کرد و اسکار کارگردانی را نیز برای شزل به ارمغان آورد.

در این فیلم رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ فضانورد معروف آمریکایی بازی می کند و داستان فیلم درباره یک سال منتهی به ماموریت آپولو 11 و فرود بر سطح کره ماه در سال 1969 میلادی است.

کلر فوی در فیلم نخستین مرد در نقش همسر نیل آرمسترانگ ایفای نقش کرده است و جنت شیران ، کایل شاندلر ، جیسون کلارک ، کوری استول ، کریستوفر آبوت و پاتریک فوجیت نیز دیگر بازیگران این درام فضایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دمین شزل» دوباره جشنواره ونیز را افتتاح می کند

«دمین شزل» دوباره جشنواره ونیز را افتتاح می کند