مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 15:152018-07-17سياسي

بررسی چالش های آموزش عالی و مسایل معیشتی اساتید


وزیر علوم در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان عملکرد وزارت علوم و برنامه های آتی این وزارت در دولت دوازدهم، چالش های آموزش عالی و مسایل معیشتی اساتید دانشگاه ها را تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در دیدار با دکتر علی لاریجانی،رییس مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد بخش های مختلف وزارت علوم در دولت دوازدهم، برنامه های آتی این وزارتخانه در زمینه آمایش آموزش عالی کشور و ساماندهی مراکز دانشگاهی، ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، طرح ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی و اقدامات موثر برای پیشگیری و مقابله با تقلب علمی را تببین کرد.

وی همچنین مواردی از قبیل مسائل معیشتی استادان دانشگاهها، پاداش پایان خدمت استادان بازنشسته، مسائل دانشجویی و سایر چالش های موجود در آموزش عالی کشور را با رییس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشت.

در این دیدار دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از عملکرد وزارت علوم، بر ضرورت اجرای کامل آمایش آموزش عالی کشور تاکید کرد و لزوم پیش بینی راه کارهایی برای ارتباط بیشتر دانشگاه ها با بخش صنعت کشور را یادآور شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موقعیت تحریم فرصت مغتنمی برای نقش آفرینی دانشگاه ها برای حل مشکلات کشور است، خواستار اجرای قانون حذف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های آموزش عالی و مسایل معیشتی اساتید

بررسی چالش های آموزش عالی و مسایل معیشتی اساتید