مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:412018-07-17سياسي

تاکنون هیچکدام از بازرسان آزانس انرژی اتمی از دانشگاه های کشور بازدید نکردند


تاکنون بازرسان آزانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه های علم و صنعت، شهیدبهشتی و صنعتی شریف بازدید نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی در دانشگاه تهران درباره صحت بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از سه دانشگاه علم و صنعت، صنعتی شریف و شهید بهشتی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی بازدیدی از دانشگاه های کشور نداشته و این بحث مربوط به شورای عالی امنیت ملی است.

وی افزود: اخیرا چنین اتفاقی نیفتاده است و این سه دانشگاهی که نام بردید بازدیدی از آنها نشده و در ماه های اخیر چنین اتفاقی رخ نداده است درواقع از زمانی که من مسئولیت وزارت را بر عهده گرفته ام چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا آیین نامه ای برای فعالیت های علمی در حوزه هسته ای دانشگاه ها وجود دارد یا خیر، گفت: مسئول تعیین حدود مسائل امنیتی شورای عالی امنیت ملی است، دانشگاه ها متولی تحقیق هستند و در تحقیقات علمی برای آنها محدودیتی وجود ندارد.

وزیر علوم افزود: برای دانشگاه ها در این زمینه محدودیت خاصی تعیین نشده است مگر اینکه در تعارض با امنیت ملی قرار گیرد که خود دانشگاه ها حتما این موضوع را لحاظ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچکدام از بازرسان آزانس انرژی اتمی از دانشگاه های کشور بازدید نکردند

تاکنون هیچکدام از بازرسان آزانس انرژی اتمی از دانشگاه های کشور بازدید نکردند