مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:152018-07-17سياسي

جشن های دهه کرامت در 350 امام زاده سراسر کشور برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در دهه کرامت با همکاری هایی که انجام شده است در 350 امامزاده و بقعه در سراسر کشور جشن های دهه کرامت را برگزار می کنیم، - گفت: از جمله برنامه های ما در این ایام تهیه پرتال ویژه تولیدات محصولات فرهنگی است که مشتمل بر 71 عنوان است و همکاری هایی را با جشن های زیر سایه خورشید داریم که خادمان رضوی در سراسر کشور حضور پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل صبح امروز (سه شنبه، 26 تیرماه) در نشست همایش بزرگداشت امام زادگان که همزمان با دهه کرامت در سرداب امام زاده صالح برگزار شد با بیان اینکه فرزندان رسول الله مصداق بارز انا اعطیناک الکوثر هستند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت گذاری امام زادگان را داریم و امیدواریم آنچه وظیفه ما است به شایستگی از عهده آن برآییم.

سازمان اوقاف و امور خیریه سال هاست که برای توسعه و اجرای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه برنامه هایی در راستای تبیین فرهنگ حسنه و اطلاع رسانی و همچنین در عرصه بقاع متبرکه و زحماتی که خیرین و خدام می کشند، برنامه هایی دارند.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه های ما در این سازمان فرهنگ سازی برای حضور مردم در این اماکن متبرکه و جذب کمک های خیرین برای توسعه این فضاها و اماکن متبرکه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های دهه کرامت در 350 امام زاده سراسر کشور برگزار می شود

جشن های دهه کرامت در 350 امام زاده سراسر کشور برگزار می شود