مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 06:552018-07-16اقتصادي

شرکت گاز سیستان وبلوچستان از برنامه گازرسانی در زاهدان عقب است


معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته بیش از 140 کیلومتر از حفاری های انجام شده برای گاز همچنان مرمت و آسفالت نشده است، - در سه ماه نخست امسال هم 28 کیلومتر لوله گذاری شبکه گاز در زاهدان انجام و 202 علمک نصب شد که از برنامه زمان بندی عقب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- باقر کرد در شورای فنی استان افزود: شرکت گاز استان باید تعهد کند که در سه ماه دوم امسال علاوه بر جبران عقب ماندگی، بیش از 100 کیلومتر شبکه گذاری انجام دهد تا بتواند به روال عادی در شبکه گذاری دست یابد.

معاون استاندار در ادامه گفت: عملکرد شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده و عملیات لوله گذاری شبکه گاز رسانی در زاهدان رضایت بخش نیست و این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است که باید هر چه سریع تر جبران شود.

وی اظهار کرد: روند کند مرمت و آسفالت مکان هایی که از سال گذشته برای لوله گذاری گاز در زاهدان حفاری شد، نیز سبب نارضایتی مردم است که باید هر چه سریع تر توسط متولیان امر به این مشکل رسیدگی کرده و با سرعت بیشتری برای جبران عقب ماندگی اقدام شود.

معاون استاندار با گلایه از عملکرد مسئولان شرکت گاز استان و شهرداری خاطرنشان کرد: چنان چه احساس می شود روند کار باید به کندی ادامه پیدا کند مسئولان مربوط اعلام کنند که البته این مساله نشان دهنده عاجز بودن مسئولان امر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز سیستان وبلوچستان از برنامه گازرسانی در زاهدان عقب است

شرکت گاز سیستان وبلوچستان از برنامه گازرسانی در زاهدان عقب است