مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:552018-07-15سياسي

جامعه ای حیران با انتظارات یکسان دخترانه


اصلاح نگاه به دختر، اجازه تصمیم گیری برای آینده، مجوز خروج از کشور یا برخورد مهربانانه تر قانون با دختران، این تعدادی از درخواست های دختران از جامعه و خانواده هایشان است، - درخواست هایی که مکرر در طول سال تکرار می شود، اما واقعا دختران باید در چنین روزی از چه چالش هایی صحبت کنند، هرچند که همه دختران یک صدا اعتقاد دارند که این روز با روزهای دیگر سال برایشان تفاوتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اصل موضوع کجاست؟ واقعا نگاه به دختران در جامعه ایران و خانواده های ایرانی با نگاه به دختران در جامعه ها و خانواده های کشورهای دیگر متفاوت است، نقش این جنس در کشور ایران کجاست، چرا دختران امروز پر از سوال اند؟ و به همین دلیل این روز برای آنها با روزهای دیگر سال فرقی نمی کند.

مجید ابهری آسیب شناس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، معتقد است هر روز روز دختر است، چراکه دختران، مادران فردا هستند و با دست های خود چرخ های تربیتی آینده را به گردش در می آورند.

قرار دادن یک روز به نام روز دختر در سال فقط برای توجه عمیق تر به مشکلات و مسائل دختران در جامعه است.

وی، چالش های فرا روی دختران در جامعه امروز را سرگشتگی فرهنگی و قرار گرفتن بین فرهنگ غربی و سبک زندگی اسلامی ایرانی می داند، چالش هایی که از یک سو شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای حیران با انتظارات یکسان دخترانه

جامعه ای حیران با انتظارات یکسان دخترانه