مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:352018-07-15اقتصادي

انتقاد از بانک مرکزی برای پنهان کاری ارزی سفرهای خارجی


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتقاد از خودداری بانک مرکزی برای اعلام جزییات آماری، بار دیگر از بانک مرکزی درخواست کرد؛ - آمار تخصیص ارز مسافرتی را روشن و شفاف به تفکیک مقصد اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان حدود دو هفته پیش درحالی که انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی توسط بانک مرکزی با حواشی همراه بود، در توییتری اعلام کرد؛ به منظور شفاف سازی و اطلاع عموم مردم از نحوه تخصیص ارز مسافرتی، از بانک مرکزی درخواست شده است میزان ارز تخصیص داده شده به مسافران و گردشگران را به تفکیک مقصد اعلام کند.

ایجاد شده است، اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی از ابتدا با این روش ارائه ارز مسافرتی مخالف بود، چراکه ارزی که برای تسهیل سفر مردم در نظر گرفته شده زمینه ساز سودجویی برخی افراد شده است.

علی اصغر مونسان پس از گذشت دو هفته از درخواست های مکرری که از بانک مرکزی داشت بار دیگر این پنهان کاری بانک مرکزی را به نقد کشید و خودداری از اعلام آمار جزیی ارز مسافرتی تخصیص یافته را قابل توجیه ندانست و تاکید کرد: در شرایطی که عزم دولت و نظام جمهوری اسلامی برای روشنگری مسائل ارزی جزم شده است، مردم و رسانه ها حق دارند بدانند اعطای یک میلیارد و 200 میلیون یورو ارز مسافرتی در سه ماه نخست امسال به چه نحو و به چه تعداد مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بانک مرکزی برای پنهان کاری ارزی سفرهای خارجی

انتقاد از بانک مرکزی برای پنهان کاری ارزی سفرهای خارجی