مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 11:152018-07-15اقتصادي

با صنعت طلا نیاز اقتصاد ایران به نفت را از میان برداریم


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: اگر به تاثیرگذاری صنعت طلا در اقتصاد کشور اعتقاد داشته باشیم، می توان با استفاده از توانمندی های فعالان این بخش، - نیاز اقتصاد را به نفت از میان برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی یارمحمدیان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در همایش فرصت ها و چالش های صنعت طلا و جواهر کشور، با بیان اینکه اصفهان، قطب طلای کشور از امروز میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ های قیمتی است، اظهار کرد: این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که صنعت و بازار مرتبط با طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است.

ریشه بخشی از این مشکلات، نوسانات و وضعیت نامطلوب اقتصادی است که کشور را در بر گرفته و باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه با وجود تمام این مشکلات، می توان نمایشگاه را نقطه آغازی برای تحول در عرصه اقتصادی عنوان کرد، افزود: نمایشگاه به عنوان مکانی که فعالان برجسته، سرآمد، معتبر و شناخته شده را گرد هم جمع می کند، می تواند نقش رونق دهنده و امیدبخش را برای فعالان عرصه طلا ایفا کند و حلقه اتصال تمام فعالان این عرصه، اعم از تولیدکنندگان تجهیزات، تولیدکنندگان زیورآلات و فروشندگان از یک سو و مردم به عنوان خریداران و علاقمندان به طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صنعت طلا نیاز اقتصاد ایران به نفت را از میان برداریم

با صنعت طلا نیاز اقتصاد ایران به نفت را از میان برداریم