مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 10:502018-07-15فرهنگي

کشف فیلمنامه ای گمشده از «استنلی کوبریک»


فیلمنامه نوشته «استنلی کوبریک» که بعد از بیش از 60 سال پیدا شده فاصله کمی تا تکمیل دارد و می تواند به یک فیلم بلند سینمایی تبدیل شود.

- فیلمنامه نوشته استنلی کوبریک که بعد از بیش از 60 سال پیدا شده فاصله کمی تا تکمیل دارد و می تواند به یک فیلم بلند سینمایی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، فیلم راه های افتخار به عنوان اولین درام جنگی کلاسیک کوبریک یکی از قدرتمندترین فیلم های ضد جنگ تاریخ سینماست و همچون فیلم حماسی اسپارتاکوس دیگر ساخته وی از شاهکارهای سینمایی محسوب می شوند و حالا یک فیلمنامه گمشده از این کارگردان بزرگ پس از بیش از 60 سال پیدا شده که بخش عمده آن نوشته شده و با تکمیل می تواند به یک فیلم بلند سینمایی تبدیل شود.

این فیلمنامه که راز سوزان نام دارد اقتباسی از رمان کوتاهی نوشته اشتفان تسوایگ در سال 1913 است و داستان آن درباره مردی است که با یک کودک 10 ساله دوست می شود تا از این طریق خود را وارد خانواده این کودک کند، فیلمنامه ای که داستان آن رابطه ای عکس با فیلم لولیتا دارد.

کوبریک این فیلمنامه را در سال 1956 و با همکاری کالدر ویلینگهام نوشت که سال بعدش با وی برای نگارش فیلمنامه درام جنگی راه های افتخار نیز همکاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف فیلمنامه ای گمشده از «استنلی کوبریک»

کشف فیلمنامه ای گمشده از «استنلی کوبریک»