مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 10:302018-07-15اقتصادي

رشد ارائه اطلاعات مالی در بازار سرمایه


عضو هیات مدیره سازمان بورس می گوید اخیرا سرعت ارایه اطلاعات در بازار سرمایه رشد داشته او گفت شرکت سمات تلاش می کند تا مجامع الکترونیک برگزار شود و سود سهم ها یکپارچه پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در مرکز همایش های صدا و سیما همایشی با نام همایش ناشران اوراق بهادار برگزار شد در این همایش حسن امیری -عضو هیات مدیره سازمان بورس- و حسین فهیمی -مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی- حضور داشتند.

حسن امیری در ابتدای این مراسم گفت: در سازمان بورس دو هدف اصلی را دنبال می کنیم و در صدد این هستیم که هم سطح شفافیت و هم نقد شوندگی را بالا ببریم.

وی ادامه داد: مدتی است که دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی عملیاتی شده که این موضوع تغییراتی را برای ناشران و سهامداران به وجود آورده است اگر بخواهیم بررسی کنیم که آیا به این اهدافمان رسیدیم یا خیر آمار و ارقام نشان می دهد که موفقیت های نسبی به وجود آمده است.

امیری با بیان اینکه برخی از کارهای سازمان بورس را به شرکت بورس و فرابورس تفویض و فرایند بازگشایی و توقف نمادها در سیستم ثبت شده است خطاب به ناشران اوراق بهادار گفت: اگر فکر می کنید اطلاعات با ارزشی وجود دارد و در فرم ها نیست به ما آن اطلاعات را منعکس کنید تا آنها را هم لحاظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ارائه اطلاعات مالی در بازار سرمایه

رشد ارائه اطلاعات مالی در بازار سرمایه