مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 09:312018-07-15اقتصادي

«تراوشات ذهن یک سلبریتی در حمام» برای زوال ایران


سوگمندانه اطلاعات غلط یا ناکافی و علائق خاص سیاسی برخی سلبریتی ها، سبب ساز اخذ رویکردهای عجیبی در میان آنها شده است که حتی به هنر آنها نیز رنگ و لعاب سیاست بازانه داده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مشرق، سهراب پورناظری (نوازنده) در یادداشتی نوشته است:  قصد استحمام داشتم که دیدم برق نداریم؛ شیر آب را باز و با خودم فکر کردم با این روند، چند سال آینده، هنوز آبی از شیر آب خانه هایمان سرازیر می شود؟ بر اساس دانش من، آب مورد استفاده مردم در خانه ها، حدود 5 تا 10 درصد آب مصرفی کشور است و بقیه آن در کشاورزی و صنعت مصرف می شود و بر اساس شنیده ها و دیده ها و استدلال هایم، بحران تنها بر اساس بی تدبیری و نبود تخصص و نگاه ملی در حوزه های مدیریتی، دامنگیر سرزمین ایران شده است.

بعد از این مرور در ذهنم یاد جلسه ای که ماه رمضان سال گذشته با دکتر نوبخت، مدیر خوشرو و متین سازمان برنامه و بودجه داشتم، افتادم.

آن روز برای حل مشکلات فرهنگ و دیگر مسائل از ایشان خواستم تا روی این موضوع تحقیق کنند که چرا در این چهل واندی سال، تمام نخبگان فرهنگ و هنر این سرزمین از کار در دولت و تعدادی از فعالیت در ایران و برخی حتی از زندگی در ایران فراری اند؟ او همچنین تصریح کرده است: با اینکه امید به شنیده شدن حرف در مسئولان وجود ندارد اما باز هم بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تراوشات ذهن یک سلبریتی در حمام» برای زوال ایران

«تراوشات ذهن یک سلبریتی در حمام» برای زوال ایران