مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 09:102018-07-15اقتصادي

برپایی اقامتگاه های بوم گردی راه تحول گردشگری


رییس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: با توجه به تنگناهای اقتصادی داخلی و رشد ورود گردشگر به کشور بوم گردی راه مناسب تحول گردشگری است.

- حسین انصاری فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط و تحولات گردشگری و سافاری منطقه اظهار کرد: ایران دارای بناها و مکان های فراوان گردشگری٬ فرهنگی ٬ تاریخی و میراثی است که در کنار آن ظرفیت بالایی در توسعه و تحول گردشگری به همراه دارد.

وی افزود: با این حال با غفلت و سهل انگاری های انجام شده در طول سالهای اخیر شاهد رشد کمی و کیفی خاصی در گردشگری نبوده ایم، این در حالی است که بسیاری از کشورهای همسایه ما در حاشیه خلیج فارس با استفاده از تکنولوژی به ساخت مکان های تفریحی و گردشی می پردازند و به صورت تصنعی جاذبه هایی را ایجاد می کنند که با استقبال گردشگران و توریست های زیادی در اقصی نقاط جهان مواجه شده است.

وی تصریح کرد: ناراحتی ما برای این است که در بسیاری از مناطق از موهبت های زیاد طبیعی و جغرافیایی شگفت انگیز برخورداریم ولی راه استفاده درست از آن را نمی دانیم و یا در بسیاری از اوقات سهل انگاری می کنیم و فرصت تحول گردشگری و اقتصادی آن را هم از بین می بریم که جای بسی اندوه و نگرانی دارد.

انصاری فرد با اشاره به توجه بیش از پیش دنیا به صنعت گردشگری و سود بالای این صنعت گفت: امروز ما در یک دهکده جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اقامتگاه های بوم گردی راه تحول گردشگری

برپایی اقامتگاه های بوم گردی راه تحول گردشگری