مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 08:102018-07-09سياسي

راه اندازی قرارگاه مردمی حمایت از کالای ایران در کشور


مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی برای توسعه اقتصادی کشور، گفت: قرارگاه مردمی حمایت از کالای ایرانی در بسیج اصناف کشور راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، غلامرضا حسن پور در جریان سفر خود به استان یزد در نشست خبری که با موضوع بازار، بسیج و توسعه پایدار اقتصادی برگزار شد، با اشاره به نقش بازاریان در حراست از ارزش های اسلامی از سدر اسلام تا کنون، اظهار کرد: بازاریان دارای سابقه روشن مذهبی و دینی بوده و هستند.

وی با اشاره به 11 هزار شهید اصناف کشور، افزود: آمار شهدای اصناف در سراسر کشور بیانگر انقلابی بودن و ولایت مدار بودن این قشر زحمتکش و پرتوان در کشور است.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه با بیان این که اصناف و بازاریان از جمله اقشاری هستند که به دلیل حساسیت فراوان همیشه هدف توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بودند، گفت: اوایل تیرماه امسال استکبار سعی کرد با اجرای توطئه ای، بازار تهران و دیگر استان های کشور را تعطیل کند.

حسن پور جنگ اقتصادی،جنگ روانی و اقدام عملی را سه تهدید جدی استکبار علیه امنیت داخلی کشور دانست و بیان کرد: خوشبختانه توطئه اخیر استکبار با مدیریت صحیح بسیج اصناف و همکاری مطلوب بازاریان تهران بعد از دو روز وضعیت بازار تهران مطلوب و توطئه تعطیلی بازار در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه مردمی حمایت از کالای ایران در کشور

راه اندازی قرارگاه مردمی حمایت از کالای ایران در کشور