مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 00:262018-07-08سياسي

اروپا و آمریکا در مسئله برجام تقسیم کار کردند


در مسئله برجام برخورد اروپایی ها و آمریکایی ها تقسیم کار است، اما با کمال تأسف یک عده هنوز به آن طرف آب ها دل بستند، اداره کشور را رها کردند و منتظرند ببیند آن طرف چه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در جمع نیروهای انقلابی در محل مصلای بزرگ امام خامنه ای این شهر با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امیدواریم به معنای واقعی کلمه شیعه جعفری باشیم و در زندگی به معنای واقعی شیعه و ولایتمدار واقعی در مسیر امامت و ولایت باشیم.

وی بیان داشت: در جمع یاوران انقلاب جوانان باید جمع شوند و ارتباط با نسل جدید انقلاب بیشتر باشد و بزرگترین مسؤولیت و وظیفه ما انتقال تجربیات انقلاب به نسل امروز است.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: ما نتوانستیم هنوز آن گونه که باید و از ما توقع و انتظار است کار کنیم این مجموعه در دوران سخت و بحران های سنگین انقلاب را جلو برده است و باید از اندیشمندان و افراد با تجربه استفاده و از روش هایی استفاده شود که با نسل امروز بتوانند ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به تهدیدات پیش رو و طراحی های دشمن عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند در مقابله با انقلاب اسلامی اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دادند و دشمن این اتاق جنگ را از بعد از پذیرش قطعنامه دوران دفاع مقدس تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا و آمریکا در مسئله برجام تقسیم کار کردند

اروپا و آمریکا در مسئله برجام تقسیم کار کردند