مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 02:002018-07-05سياسي

طنزِ «منبع موثق» «گل آقا»یی است


تهیه کننده برنامه «منبع موثق» که پخش سری سوم آن به تازگی از شبکه چهار سیما آغاز شده است، از تغییرات ایجاد شده در این فصل از برنامه و همچنین حضور رضا رفیع به عنوان مجری سخن گفت.

- تهیه کننده برنامه منبع موثق که پخش سری سوم آن به تازگی از شبکه چهار سیما آغاز شده است، از تغییرات ایجاد شده در این فصل از برنامه و همچنین حضور رضا رفیع به عنوان مجری سخن گفت.

میثم تربتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سری سوم برنامه منبع موثق ، اظهار کرد که این برنامه از روز دوم تیرماه با اجرای رضا رفیع روی آنتن رفت و با تغییرات چندان زیادی هم همراه نبود؛ چراکه موضوع اصلی برنامه از همان فصل اول مشخص و قرار بود که اخبار سیاسی و اجتماعی کشور و همچنین موارد مهم در دنیا را به زبان طنز بیان و تحلیل کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخاب اخبار برنامه منبع موثق با محدودیت هایی مواجه هستید، توضیح داد که هیچ محدودیتی در این باره نداریم و براساس آن چیزی که برای مردم مهم است و اخباری که در فضای مجازی، رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها مطرح شده و ما نیز قابلیت بازگو کردن آنها را داریم، اخبار را انتخاب می کنیم.

تربتی با اشاره به تغییراتی که در دکور سری جدید منبع موثق به وجود آمده است، گفت: تلاش کردیم تا در سری جدید المان های مطبوعاتی بیشتری در دکور برنامه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنزِ «منبع موثق» «گل آقا»یی است

طنزِ «منبع موثق» «گل آقا»یی است