مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 12:452018-07-04بين الملل

ناآرامی در شمال افغانستان / معترضان شورای استانی فاریاب را آتش زدند


منابع محلی استان فاریاب در شمال افغانستان اعلام کردند که بعد از تیراندازی نیروهای امنیتی به روی معترضان که در نتیجه آن یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند، - ناآرامی در شمال افغانستان / معترضان شورای استانی فاریاب را آتش زدند منابع محلی استان فاریاب در شمال افغانستان اعلام کردند که بعد از تیراندازی نیروهای امنیتی به روی معترضان که در نتیجه آن یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند، معترضان خشمگین وارد ساختمان استانداری شده و آن را آتش زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد طاهر رحمانی، رییس شورای استانی فاریاب به بی بی سی گفت که اکنون تظاهرات از کنترل خارج شده و افراد خشمگین وارد ساختمان استانداری شده و به آتش زدن خودروهای دولتی دست زده اند.

به گفته او معترضان جنازه فرد کشته شده را نیز با خود حمل می کنند.

او گفت که دلیل تیراندازی نیروهای امنیتی مشخص نیست، شاید در ابتدا شماری از معترضان به آنان سنگ پرتاب کرده و باعث تیراندازی شده اند.

رحمانی افزود که شورای استانی با مسئولین حزب جنبش ملی افغانستان به رهبری عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهوری افغانستان که تظاهرات روز گذشته توسط آنان سازماندهی شده بود، صحبت کرده و مسئولین این حزب گفته اند که آنان به اعتراض خود پایان داده و اعتراض کنونی ربطی به حزب جنش ملی ندارد و حرکت خود سرانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآرامی در شمال افغانستان / معترضان شورای استانی فاریاب را آتش زدند

ناآرامی در شمال افغانستان / معترضان شورای استانی فاریاب را آتش زدند