مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 15:352018-07-03فرهنگي

بغض های امین حیایی برای «ساخت ایران»


عوامل و بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «ساخت ایران 2» از حجم بالای دانلودهای غیرقانونی گله کردند و از مخاطبان خواستند که از آن ها برای ادامه این مسیر حمایت کنند.

- عوامل و بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی ساخت ایران 2 از حجم بالای دانلودهای غیرقانونی گله کردند و از مخاطبان خواستند که از آن ها برای ادامه این مسیر حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست عوامل سریال ساخت ایران 2 به کارگردانی بروز نیک نژاد ظهر امروز (12 تیر ماه) با موضوع جلوگیری از دانلودهای غیرقانونی و حمایت از بخش خصوصی در تولید سریال برگزار شد.

امین حیایی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی، برزو نیک نژاد و سیدامیر پروین حسینی و منصور سهراب پور (تهیه کنندگان) در این نشست حاضر بودند.

سهراب پور با بیان اینکه باید از دانلودهای غیرقانونی جلوگیری شود، اظهار کرد: شرایط تولید سریال با نوسانات بازار ارز سخت شد اما ما مجاب به گران کردن نبودیم که البته این موضوع اصلا دلخواه خودمان نیز نبود.

به هر حال روند تولید سریال همانند چهار ماه پیش با وجود تفاوت هایی که در بازار اقتصادی ایجاد شده بود، ادامه پیدا کرد و هیچ حمایتی نیز از سوی وزارت ارشاد از ما صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغض های امین حیایی برای «ساخت ایران»

بغض های امین حیایی برای «ساخت ایران»