مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 13:302018-07-03ورزشي

چابک سواران خراسان شمالی زیر سم سخت اسب ها


وضعیت مسابقات سوارکاری در کشور هر سال بهتر از سال های قبل می شود اما از بهبود وضعیت چابکسوارانی که با عشق و علاقه در این ورزش فعالیت دارند، خبری نیست و آن ها سوار بر زین مشکلات و به امید حل آن ها همچنان می تازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این استان دارای پتانسیل اسب اصیل ترکمن است که همین امر سبب شده تا چابک سواران بسیار خوبی در این استان تربیت شوند اما بیشتر این افراد که سال ها در این عرصه فعالیت کرده اند، وضعیت مالی نامناسبی دارند و همیشه چشم به برگزاری کورس دارند تا بتوانند در آن مسابقات مقامی کسب کنند و نانی به خانه آورند.

نبود پیست های استاندارد برای چابک سواران صدمه آفرین است اسحاق یزدانی قهرمان چابک خراسان شمالی در کورس گنبد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که تمام فعالیت های یک چابک سوار با مشکل مواجه است، گفت: یکی از مشکلات چابک سواران نبود دپار در برخی مسابقات است و این امر سبب شده تا مدت زیادی با شکستگی پا مواجه باشیم.

وی نبود پیست استاندارد و مناسب را یکی از مشکلات موجود در این استان و سایر استان ها برشمرد و افزود: اغلب پیست های سوارکاری شنی و سنگی هستند که این امر سبب شده تا چابک سواران با سختی به هنگام برگزاری در مسابقات بتازند و این امر صدمات زیادی را برای چابک سوار و اسب به هنگام بروز اتفاقی چون افتادن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابک سواران خراسان شمالی زیر سم سخت اسب ها

چابک سواران خراسان شمالی زیر سم سخت اسب ها