مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 13:452018-07-02اقتصادي

افزایش 40 درصدی قیمت «شیشه»


افزایش قیمت دلار در چند ماه گذشته به جهش قیمت مواد مخدر شیشه در هفته های اخیر انجامیده است.

بر اساس اعلام معاون کاهش تقاضای اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، - هم اکنون هر گرم شیشه در کشور، با قیمت های حدوداً 100 هزار تومان فروخته می شود حال آنکه در چند ماه گذشته معتادان با 40 الی 60 هزار تومان می توانستند یک گرم شیشه بخرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: در مقابل چنین افزایشی آن هم ظرف دو ماه اخیر، قیمت هر گرم شیشه 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

آن طور که پرویز افشار می گوید: افزایش نرخ ارز و جلوگیری از ورود پیش سازهای متامفتامین ها منجربه گران شدن قیمت شیشه شده است.

حالاهمین افزایش قیمت شیشه این ترس و نگرانی را به وجود آورده است که معتادان شیشه ای با روی آوردن به مصرف شیشه ناخالص دچار وضعیت به مراتب بحرانی تر شوند، معتادانی که گاهی برای رسیدن به نشئگی قبلی مقدار زیادی شیشه ناخالص مصرف می کنند و همین مصرف مواد ناخالص شیوع مرگ و میر مصرف کنندگان شیشه را نیز به دنبال خواهد داشت.

مسمومیت معتادان با شیشه ناخالص افزودن ناخالصی در مواد مخدر و فراگیری مسمومیت تریاک آلوده به سرب موضوعی است که چند سال پیش به دنبال کاهش تولید تریاک در افغانستان و افزایش قیمت تریاک اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی قیمت «شیشه»

افزایش 40 درصدی قیمت «شیشه»