مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 09:102018-07-02اقتصادي

مهمانسراهای دولتی رقیب هتلداران/استانداری و بازرسی به داد ما برسد


ادارات و نهادهای مختلف با ساخت و راه اندازی مهمانسراها رقیب هتلداران شده اند و قصد کسادی بازار آنها را دارند.

- بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: ادارات و نهادهای مختلف با ساخت و راه اندازی مهمانسراها رقیب هتلداران شده اند و قصد کسادی بازار آنها را دارند.

جعفر بذری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی که هتلداران استان چشم به سه ماه تابستان دوختند تا بخشی از هزینه ها و سرمایه گذاری خود را با پذیرش میهمانان و مسافران درآورند در چنین اوضاع و احوالی ادارات مختلف با احداث و فعال کردن مهمانسراهای خود مانعی در مسیر فعالیت هتلداران شده اند.

وی با انتقاد از احداث مهمانسرا توسط بسیاری از ادارات و دستگاه های دولتی در سرعین که حتی پول گاز، برق و آب آنها از محل بیت المال تامین شده و پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران ورودی به سرعین می شوند، خاطرنشان کرد: این رویه صنعت هتلداری را در این استان به سمت ورشکستگی سوق می دهد و به رغم توصیه و تاکید استاندار اردبیل بر رونق بخش گردشگری اغلب هتلداران در سرعین و سایر شهرها با بحران جدی تعطیلی و کسادی بازار روبرو هستند.

بازرس جامعه هتلداران ایران ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی که ادارات مختلف از دارایی و بهزیستی گرفته تا ثبت احوال و اسناد برای خود مهمانسرا احداث می کنند، بعید به نظر می رسد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانسراهای دولتی رقیب هتلداران/استانداری و بازرسی به داد ما برسد

مهمانسراهای دولتی رقیب هتلداران/استانداری و بازرسی به داد ما برسد