موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 14:452018-07-01بين الملل

تعهد شاهزاده ویلیام برای پیگیری صلح دائم در خاورمیانه


پرنس ویلیام اظهار کرد، صلح در خاورمیانه را به یک "پروژه مادام العمر" تبدیل خواهد کرد.

- پرنس ویلیام اظهار کرد، صلح در خاورمیانه را به یک "پروژه مادام العمر" تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، پرنس ویلیام، نوه ملکه انگلیس در پایان سفر پنج روزه خود به فلسطین، سرزمین های اشغالی و اردن متعهد شد که برای رسیدن به "صلحی ماندگار و عادلانه" در منطقه تلاش کند.

گزارش شده است که او به دستیاران خود گفته، "تا همیشه به تعهدات خود" در مقابل مردمی که طی این سفر با آنان ملاقات کرده، "پایبند می ماند".

او طی سفر خود با بنیامین نتانیاهو و رووین ریولین، نخست وزیر و رییس رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

یک منبع وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس اظهار کرد: سیاستمدارانی که بر زندگی نسل جوان تر تاثیر می گذارند، تنها به مدت پنج، 10 یا 20 سال در قدرت خواهند بود اما ویلیام می داند که مسئولیتش مادام العمر است.

گفته می شود که ویلیام با طرف های اسراییلی و فلسطینی گفت وگوهای "عمیقی" داشته و اکنون برای انجام "آنچه که درست است" مصمم است.

مقامات تاکید کرده اند که سفر ویلیام سیاسی نبوده و بر ایجاد روابط با جوانان تمرکز داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد شاهزاده ویلیام برای پیگیری صلح دائم در خاورمیانه

تعهد شاهزاده ویلیام برای پیگیری صلح دائم در خاورمیانه