مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 18:352018-06-27اقتصادي

آرامش برگشت


بازار تهران پس از دو روز التهاب که با اعتراض به وضعیت اقتصادی و نوسانات دلار همراه بود، امروز مجددا روی آرامش را به خود دید و شاید بهترین خبر برای اقتصاد همین موضوع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بین اخبار امروز اقتصادی ایسنا، رصد وضعیت اعتراضات اخیر در بازار تهران نمود بیشتری داشت.

از بازار خبر می رسد که فضا آرام شده و برخی افراد که در پوشش بازاری، کاسبان را به بستن مغازه های خود تشویق می کردند با برخورد نیروی انتظامی مواجه شدند.

روز چهارشنبه (ششم تیرماه) بجز تجمعات پراکنده در میدان حسن آباد، خیابان ملت و جاده ساوه که با حضور پلیس همراه بود اتفاق خاص دیگری نیفتاد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران امروز اعلام کرد که "ماموران پلیس در جای جای بازار حضور دارند و تا هر زمان که لازم باشد به حضورمان ادامه خواهیم داد.

" به راستی که سلامت و امنیت بالاترین نعمت هایی است که خداوند به انسان داده و امیدواریم که همواره در کشور از این دو موهبت برخوردار باشیم.

صد البته که مسوولان وظیفه دارند وضعیت اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و نگرانی مردم از این بابت را درک کنند.

کاسبان پایتخت به مغازه هایشان بازگشتند و بنا به گفته ی عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا قیمت های فعلی هر لحظه احتمال تغییر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش برگشت

آرامش برگشت