مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 12:152018-06-27فرهنگي

اجرای شهرام ناظری در آرامگاه بسطامی و خرقانی


«شهرام ناظری» به همراه «اسین چلبی»، نواده بیست و دوم مولانا و رییس بنیاد جهانی مولانا به زیارت آرامگاه «بایزید بسطامی» در شهر بسطام و بارگاه «ابوالحسن خرقانی» در خرقان رفت و شعری از مولانا را اجرا کرد.

- شهرام ناظری به همراه اسین چلبی ، نواده بیست و دوم مولانا و رییس بنیاد جهانی مولانا به زیارت آرامگاه بایزید بسطامی در شهر بسطام و بارگاه ابوالحسن خرقانی در خرقان رفت و شعری از مولانا را اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خواننده به درخواست اسین چلبی، شعر سینه خواهم شرحه شرحه از فراق/ تا بگویم شرح درد اشتیاق را از دفتر اول مثنوی معنوی در آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی اجرا کرد.

سپس او گفت: پس از زیارت آرامگاه این دو بزرگوار، از این سرچشمه عظیم حکمت خسروانی که از بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی تراوش شده است، سیراب شدم و این واقعاً بزرگترین هدیه ای است که خداوند به شما ارزانی داده است که در دامان این مقدسین واقعی و نه زهدفروشان حضور دارید و این خیلی افتخار بزرگی است.

ای کاش بیشتر به بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی رسیدگی شود.

ناظری ادامه داد: ای کاش که در حد یک هزارمی که در حق بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی بود به آنان رسیدگی می شد، ای کاش این اشتیاق مردم را می دیدند و واقعاً در همین محل یک تدارک و برنامه ریزی دیده می شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شهرام ناظری در آرامگاه بسطامی و خرقانی

اجرای شهرام ناظری در آرامگاه بسطامی و خرقانی