مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 14:352018-06-26سياسي

گردشگری دریایی مازندران درگیر مشکلات قانونی


عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تاکید کرد: رونق گردشگری دریایی مازندران در گرو مطالعات فنی در این زمینه است.

- مهدی رمضان زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که مازندران در بخش گردشگری دریایی ضعیف عمل کرده است، اظهار کرد: درست است که فعالیت هایی صورت گرفت اما به این امور در مقیاس های کوچک بود.

وی با بیان این که گردشگری دریایی در مازندران درگیر مشکلات قانونی و فنی است، تصریح کرد: در بحث مشکلات قانونی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید چالش ها را برطرف کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه در مباحث فنی گردشگری دریایی مطالعاتی صورت نگرفته است، گفت: اینکه صرفا دریا در اختیار باشد موضوع مهمی نیست بلکه انجام کارهای مطالعاتی و میدانی برای امکان سنجی گردشگری دریایی در مازندران از اهمیت بالایی برخوردار است.

رمضان زاده با بیان این که در مازندران و در بحث فنی استفاده از دریا امکان سنجی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه هیچ مطالعه ای صورت نگرفت و فعالیت های انجام شده بیشتر در زمینه آلودگی و شیلات بوده است.

وی با اشاره به اینکه عدم مطالعه و اطلاعات کافی موجب می شود، آگاهی کاملی از ظرفیت های گردشگری دریایی نداشته باشیم، افزود: بدون اطلاعات، نمی توان راهنمای خوبی برای سرمایه گذاران بود و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری دریایی مازندران درگیر مشکلات قانونی

گردشگری دریایی مازندران درگیر مشکلات قانونی