مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 09:002018-06-18سياسي

پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه گردشگری روستایی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به کاشمر و خلیل آباد ضمن دیدار با فرمانداران این دو شهرستان از اماکن گردشگری، - تاریخی  و زیارتی منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل مکرمی فر شامگاه 27 خردادماه در سفر خود به کاشمر در دیدار با فرماندار این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد با انتقاد از اینکه تاکنون جاذبه های گردشگری کاشمر به خوبی معرفی نشده است، افزود: تاکنون اطلاع رسانی درستی از قابلیت ها و جاذبه های کاشمر صورت نگرفته و این خلا مشهود است.

وی نوروز خوانی، پرده خوانی محرم، قنبرخوانی که در سطح کشور زبانزد است را جزو میراث معنوی این شهرستان دانست و اظهار کرد: علاوه بر پتانسیل زیارتی مباحث فرهنگی معنوی کاشمر بسیار غنی و عمیق است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با تاکید براینکه امیدواریم فرهنگ های معنوی این شهرستان نسل به نسل ترویج پیدا کند، وجود تولید بالای انگور و کشمش در منطقه برای گردشگری را یکی دیگر از پتانسیل های شهرستان دانست.

وی همچنین برپایی جشنواره های مختلف را در جذب گردشگر بسیار موثر دانست و افزود: برای سرمایه گذارانی که در راستای برنامه های گردشگری در روستاها متقاضی ایجاد مکان های اقامتی، کمپ میان راهی، موزه ها و بوم گردی باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه گردشگری روستایی

پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه گردشگری روستایی