مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 12:102018-06-17ورزشي

هدفمان مخاطب جام جهانی نیست


شهرداد روحانی که همراه با ارکستر منتخب ایران به مسابقات جام جهانی رفته است، گفت: ‪قطعا همزمانی حضور گروه (موسیقی) ایرانی در روسیه با مسابقات جام جهانی فوتبال امتیاز بسیار خوبی برای ما بوده است؛ - اما ما به دنبال تماشاگران جام جهانی نیستیم چون اساسا هدف ما جامعه مخاطبان جام جهانی نیستند‬.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرداد روحانی ـ مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران ـ درباره حضور منتخب ارکسترهای سمفونیک تهران و ملی ایران در روسیه همزمان با جام جهانی 2018 گفت: نیاز است در اینجا به یک سوءتفاهم پاسخ لازم را بدهم که برخی از مخاطبان این طور فکر نکنند که گروه ما به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال به کشور روسیه سفر کرده است.

به هر حال در روزهای اخیر این سوءتفاهم به وجود آمده که ما به دلیل فوتبال و برگزاری جام جهانی فوتبال به روسیه سفر کرده ایم در حالی که اصلا این طور نیست زیرا هدف از سفر گروه ما به روسیه اجرایی کردن تفاهم نامه ای است که بین بنیاد رودکی و کنسرواتوار چایکوفسکی" پیش از این به امضا رسیده و قرار بود ما اجراهایی را در این کشور داشته باشیم.

‪او ادامه داد: خوشبختانه فضای کار به گونه ای برنامه ریزی شد که اجرای گروه منتخب ارکسترهای دولتی همزمان با ایام جام جهانی فوتبال روسیه صورت گرفت و ما به همین مناسبت نیز چهار قطعه را آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمان مخاطب جام جهانی نیست

هدفمان مخاطب جام جهانی نیست