مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1397 ساعت 05:052018-06-15سياسي

تاکید فرشاد مومنی بر بازنگری در سیاست های وارداتی


اصلاح بنیادهای اندیشه ای، اصلاح رابطه دولت و ملت، بازنگری در سیاست های وارداتی، بازگرداندن اعتماد به تولیدکنندگان و حل مشکل سرمایه گذاری های مولد محورهای اصلی توصیه های فرشاد مومنی برای اصلاح ساختار اقتصادی در شرایط فعلی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مومنی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در نشست این هفته موسسه مطالعات دین و اقتصاد با موضوع "اقتصاد سیاسی، اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تحریم ها" با اشاره به وضعیت حال حاضر اقتصاد کشور، اظهار کرد: همه ارزها و به ویژه ارزهایی که برای کشور حاصل می شوند باید به مثابه بزرگ ترین دارایی راهبردی ملی تلقی شوند و تخصیص هر یک واحد از آنها باید از نظر متخصصین بگذرد.

در سیاست های وارداتی کشور باید بازنگری صورت بگیرد چرا که همین حالا هم بسیاری از اقلام غیرضروری وارداتی توسط دولت ارز می گیرند.

همینطور دولت باید در تخصیص های ریالی خود هم تجدیدنظر کند.

نهادگرایان بازاری نتایج کار خود را به گردن نمی گیرند این اقتصاددان با بیان اینکه امروز در شرایطی نیستیم که قادر باشیم هر برنامه ای را اجرا کنیم، گفت: در انتظاراتی که از اروپایی ها، چینی ها و روس ها داریم باید توان آنها را هم بسنجیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرشاد مومنی بر بازنگری در سیاست های وارداتی

تاکید فرشاد مومنی بر بازنگری در سیاست های وارداتی