مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 14:302018-06-14اقتصادي

خانه های بوم گردی از مصادیق استارت آپ های گردشگری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه آمار زنجان در خانه های بوم گردی مطلوب است، گفت: اولویت امروز در این زمینه، کیفی بخشی به خانه های بوم گردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد سلطانی در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه قطع یقین توسعه جشنواره ها و گسترش خانه های بوم گردی، یکی از مصداق های استارت آپ ها در بخش گرشگری به شمار می رود، افزود: برای رصد میزان موفقیت جشنواره ها، معیارهای مختلفی مدنظر قرار می گیرد اما به حتم باید شاخص اقتصادی و مالی، آن هم ملاک ارزیابی باشد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های گردشگری به موضوعات مختلف از جمله اقتصاد و کمال انسان توجه شده و محدودیت هایی که نیاز نیست به اجرای برنامه ها تحمیل نشود، ادامه داد: معتقدیم به اندازه کافی مشکلات اقتصادی و سیاسی ار خارج تحمیل می شود، بنابراین نباید کاری کرد که در داخل هم برای اجرای برنامه ها، محدودیت های جدیدی ایجاد شود.

این مسئول با یادآوری اینکه جشنواره ها اهداف بسیاری را دنبال کرده و هر جشنواره ای این اهداف را برای ارایه دهندگان کالا و خدمات و برای گردشگران و بهره برداران دارد، تصریح کرد: بددون شک، برگزاری این جشنواره ها باید برای ارائه دهنده و گیرنده خدمات گردشگری انتفاع داشته و البته در آن گردش مالی و اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های بوم گردی از مصادیق استارت آپ های گردشگری

خانه های بوم گردی از مصادیق استارت آپ های گردشگری