مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 16:212018-06-11اقتصادي

افزایش مصرف «ریتالین» بین دانش آموزان


رییس اداره اطلاعات عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر همدان از افزایش 50 درصد کشف موادمخدر در سه ماهه اول امسال در همدان خبر داد.

- رییس اداره اطلاعات عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر همدان خبر داد: افزایش مصرف ریتالین بین دانش آموزان رییس اداره اطلاعات عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر همدان از افزایش 50 درصد کشف موادمخدر در سه ماهه اول امسال در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سروان سیدمهدی رضوی دوشنبه 21 خرداد در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، اظهار کرد: با وجود تمام تلاش ها ارگان ها و دستگاه ها در حوزه مبارزه با موادمخدر پلیس مأموریت خود را فراموش نمی کند.

وی ادامه داد: در سه ماه اول سال گذشته در مجموع از انواع موادمخدر 26 کیلو کشف شده، 703 نفر خرده فروش و 50 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند و همین آمار در در سه ماه اول امسال 39 کیلو انواع موادمخدر کشف شده، 918 توزیع کننده خرده فروش و 225 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند که این آمار نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته ست.

وی اظهار کرد: طرح پاکسازی در تپه پیسا در سه مرحله و میدان امام(ره) در 4 مرحله صورت گرفت اما با وجود اینکه دستگیری های زیادی در تپه پیسا صورت گرفت و این مسأله باعث شد معتادان به سمت مرکز شهر و میادین اصلی هجوم بیاورند و به نوعی آنها به این مناطق کوچ می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف «ریتالین» بین دانش آموزان

افزایش مصرف «ریتالین» بین دانش آموزان