مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 09:152018-06-11سياسي

باید و نبایدهای استقرار اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در مدارس


ظهور و بروز آسیب های اجتماعی در جامعه و گسترش روز افزون آن موضوعی تازه نیست؛ هرچند در دو سه سال اخیر با ورود ویژه مقام معظم رهبری مورد توجه بیشتری قرار گرفته و دستگاه های اجرایی هر یک به سهم خود برای پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی برنامه هایی را طراحی و در دست اجرا دارند.

- نسخه جدید اورژانس اجتماعی برای دانش آموزان/شناسایی دانش آموزان در معرض خودکشی و اعتیاد ظهور و بروز آسیب های اجتماعی در جامعه و گسترش روز افزون آن موضوعی تازه نیست؛ هرچند در دو سه سال اخیر با ورود ویژه مقام معظم رهبری مورد توجه بیشتری قرار گرفته و دستگاه های اجرایی هر یک به سهم خود برای پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی برنامه هایی را طراحی و در دست اجرا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان وزارت آموزش و پرورش با در اختیار داشتن قشر حساس کودکان و نوجوانان دانش آموز، مهمترین کانون پیشگیری و مداخله بهنگام آسیب های اجتماعی به شمار می رود؛ هرچند انتقادات بسیاری به عملکرد این وزارتخانه در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی وارد است.

آموزش و پرورش در دولت یازدهم با طراحی و اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) با مشارکت دستگاه های اجرایی ذیربط گام هایی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای استقرار اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در مدارس

باید و نبایدهای استقرار اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در مدارس