مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 ساعت 08:302018-05-31فناوري

ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء


این اولین بار است که شرکت مایکروسافت سخت افزاری را برای اجرای لینوکس طراحی می کند که در آن سیستم عامل ویندوز دخالتی ندارد.

رییس شرکت مایکروسافت می گوید: - ما یک شرکت ویندوزساز هستیم، متوجه شدیم که بهترین راه­ حل برای رایانه ای به این اندازه یک نسخه کامل از ویندوز نیست.

در واقع راه حل آن لینوکس کرنل سفارشی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت مایکروسافت نسل جدید نسخه ­ی لینوکس کرنل خود را برای قدرت بخشی به Azure Sphere که یک تکنولوژی جدید راه اندازی شده با هدف تامین امنیت بهتر وسایل مرتبط با اینترنت اشیاء است را طراحی کرده است؛ این عمل با ترکیب نسخه لینوکس کرنل با تراشه­ ی جدید طراحی شده و پوشش سرویس امنیتی آن انجام می­ شود.

شرکت مایکروسافت در کنفرانسی با محوریت امنیت در شهر سانفرانسیسکو اعلام کرد: پروژه Azure Sphere بر حمایت ابزار آلات اینترنت اشیاء که بر پایه ریزکنترل گرها بنا شده است متمرکز است.

به گفته مایکروسافت AzureSphere امنیتی را فراهم می­ کند که از هارددیسک شروع و به فضای ابری کشیده می­ شود و در نتیجه هاله­ ای از امنیت ارائه می­­ کند که در آن محافظت انجام شده، حملات شناسایی و به تهدیدات پاسخ مناسب داده می ­شود.

دستگاه هایی که مرتبط با اینترنت اشیاء هستند در برابر هکرهای از راه دور خیلی آسیب پذیرند، چون از لحاظ ساختاری برای ایجاد امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء

ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء