مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 15:052018-05-30سياسي

دعا برای دیگران و استغفار مهمترین اقدام برای ماه رمضان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دعا برای دیگران و استغفار مهمترین اقدامات برای ماه رمضان است.

- آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که ماه مبارک رمضان به نیمه خود رسیده است، اظهار کرد: ما باید این ضیافت الهی را واقعا قدر بدانیم و به آن توجه ویژه داشته باشیم چرا که خیلی زود فرصت حضور در این ضیافت را از دست می دهیم.

وی افزود: لازم است که در این روزها استغفار خود را زیادتر کنیم و دائما بر زبان خود نام خدای متعال را داشته باشیم و بیش از پیش قدردان این ماه عزیز باشیم.

امام جمعه یزد گفت: عبادات در ماه رمضان باید بیشتر از قبل باشد و این باقی مانده ماه مبارک را دست خالی از در خانه خداوند رد نشویم و به گونه ای توشه ای برای زندگی و آخرت خود در این روزها بگیریم.

ناصری یزدی در ادامه یکی از مهمترین کارهای ماه رمضان را دعا برای تمام مومنان و مسلمانان دانست و بیان کرد: خداوند دوست دارد که بندگانش نیازهایشان را از درگاه او طلب کنند و او هم رحمان و رحیم است و به تمام بندگان خود نعمت هایش را ارزانی می کند.

رییس شورای مرکزی حوزه های علمیه استان یزد، دعا کردن را یکی از بهترین اعمال دانست و افزود: در صورتی ما می توانیم آن طور که بایسته و شایسته است، از ماه رمضان استفاده کنیم که قدر و اهمیت ماه رمضان را بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعا برای دیگران و استغفار مهمترین اقدام برای ماه رمضان است

دعا برای دیگران و استغفار مهمترین اقدام برای ماه رمضان است