مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 13:062018-05-27اقتصادي

یادداشت اقتصادی ریشه نابسامانی بازار مسکن در انگاره های غلط وزیر راه و شهرسازی


ریشه نابسامانی مسکن مثل رکود سنگین چندساله بازار تولید مسکن و همچنین تورم بالای خرید و اجاره در ماه های اخیر را باید در سیاست های چندساله وزارت راه و شهرسازی مانند تحریک تقاضا و باورهایی که این سیاست ها را می سازد جست و جو کرد.

- ریشه نابسامانی بازار مسکن در انگاره های غلط وزیر راه و شهرسازی ریشه نابسامانی مسکن مثل رکود سنگین چندساله بازار تولید مسکن و همچنین تورم بالای خرید و اجاره در ماه های اخیر را باید در سیاست های چندساله وزارت راه و شهرسازی مانند تحریک تقاضا و باورهایی که این سیاست ها را می سازد جست و جو کرد.

" http://2- https://donya-e-eqtesad.

com /بخش-مسکن-عمران-18/1105385-زمان-اصابت-وام-مسکن-یکم"حیدر مهدویان -در سال های اخیر بازار مسکن با رکود سنگینی رو به رو بود به شکلی که براساس داده های مرکز آمار تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده در دولت یازدهم در مقایسه با دولت دهم، حدود 50 درصد کاهش داشت.

در ماه های اخیر با اینکه رونق خاصی در ساخت مسکن دیده نمی شود، قیمت مسکن دچار تورم شدیدی شد به گونه ای که بسیاری از خانواده ها نه تنها برای خرید مسکن بلکه اکنون برای تهیه مسکن اجاره ای نیز با مشکل جدی رو به رو هستند.

مطابق آمارهای سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور میانگین قیمت مسکن در شهر تهران در فروردین ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اقتصادی ریشه نابسامانی بازار مسکن در انگاره های غلط وزیر راه و شهرسازی

یادداشت اقتصادی ریشه نابسامانی بازار مسکن در انگاره های غلط وزیر راه و شهرسازی