مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 08:112018-05-26سياسي

FATF؛ سوغاتی یک نفوذی در تیم مذاکره کننده برجام


دولت در نظر دارد که تا پایان شهریور ماه سال جاری چهار لایحه که مربوط به «پول شویی» و «تأمین مالی تروریسم» را در مجلس به تصویب برساند تا از این طریق گامی برای بهبود سرمایه گذاری خارجی بردارد.

- دولت در نظر دارد که تا پایان شهریور ماه سال جاری چهار لایحه که مربوط به پول شویی و تأمین مالی تروریسم را در مجلس به تصویب برساند تا از این طریق گامی برای بهبود سرمایه گذاری خارجی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه 9 دی در این باره نوشت: دولت در نظر دارد که تا پایان شهریور ماه سال جاری چهار لایحه که مربوط به پول شویی و تأمین مالی تروریسم را در مجلس به تصویب برساند تا از این طریق گامی برای بهبود سرمایه گذاری خارجی بردارد.

مقامات دولت معتقدند که باید هرچه زودتر از لیست سیاه نهاد FATF خارج شوند تا زمینه های سرمایه گذاری بیشتر در کشور مهیا گردد.

هر چند پیش از این ادعا شده بود که با توافق هسته ای زمینه سرمایه گذاری بیشتر مهیا شده و ایران در این زمینه دچار هیچ مشکلی نیست.

اما گذر زمان نشان داده که برجام اساساً یک دومینویی است که درصدد است دست و پای اقتصاد ایران را بیشتر و محکم تر ببندد.

یکی از این طرح ها، پذیرش و اجرای مفاد و قوانین FATF در ایران است، طرحی که بررسی آن به شدت خطرناک است و می تواند زمینه خودتحریمی هرچه بیشتر ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FATF؛ سوغاتی یک نفوذی در تیم مذاکره کننده برجام

FATF؛ سوغاتی یک نفوذی در تیم مذاکره کننده برجام