مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 11:412018-05-25بين الملل

وزیر دفاع انگلیس خواستار افزایش بودجه نیروی دریایی شد


روسیه هراسی ابزار اصلی وزیر دفاع انگلیس برای توجیه درخواست خود مبنی بر به‎روز‏رسانی و افزایش بودجه نیروی دریایی بریتانیا تلقی می ‏شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس بار دیگر از ابزار روسیه هراسی برای افزایش بودجه نیروی دریایی بریتانیا استفاده کرد.

وی در این باره مدعی شد: تحت ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین، فعالیت زیردریایی های روسی در آتلانتیک شمالی 10 برابر شده حال آنکه این همه ماجرا نیست.

ویلیامسون ادامه داد: سال 2010 میلادی، نیروی دریایی روسیه فقط یک بار به آب های سرزمینی بریتانیا وارد شد حال آنکه طی سال میلادی گذشته (2017)، انگلستان 33 بار با چنین مواردی روبرو شده است.

وی در نهایت به همین بهانه، خواستار حمایت به جا از نیروی دریایی در راستای فراهم آوردن ابزاری شد که به وظیفه آن ها در راستای تامین امنیت انگلستان کمک کند.

این درحالی است که ماه میلادی فوریه نیز، ویلیامسون در اظهاراتی روسیه هراسانه، خواستار به روزرسانی نیروی هوایی انگلستان شد.

حتی این احتمال مطرح است که وی به دنبال برنامه ای برای به روزرسانی کلیه نیرو های مسلح انگلستان تا بازه زمانی تابستان امسال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس خواستار افزایش بودجه نیروی دریایی شد

وزیر دفاع انگلیس خواستار افزایش بودجه نیروی دریایی شد