مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 12:302018-05-24اقتصادي

استقرار 900 نجات غریق در سواحل مازندران در طرح دریا


رییس هیئت نجات غریق مازندران با اشاره به آغاز طرح دریا گفت: 900 نجات غریق در طرح دریا مستقر شدند.

- نقی کریمیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح دریا در مازندران اظهار کرد: طرح دریا روز سه شنبه در شهرستان بابلسر آغاز و در همان روز نخستین مانور نجات غریق نیز انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح دریا در اول خرداد برای سواحل مازندران یادآور شد: 900 نجات غریق در طرح دریا مستقر شده و بازدید نیز از این مناطق صورت گرفته است.

رییس هیئت نجات غریق مازندران خاطرنشان کرد: طبق توافقی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شد ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق نجات غریق بر اساس 8 ساعت کار در نظر گرفته شده و ساعت کار نجات غریق از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 2 بعداز ظهر تا ساعت 8 شب است.

کریمیان در خصوص حقوق معوقه ناجیان غریق در سال گذشته گفت: کل مبلغ حقوق ناجیان غریق یک ماه پس از پایان طرح به همه پرداخت شد.

وی افزود: مطابق آیین نامه ما اجازه نداریم که در شب نجات غریق را به داخل آب فرستاده و آن ها در سواحل مستقر کنیم، اما طی هماهنگی با شهرستان ها در غالب نگهبان شب سواحل را مدیریت خواهیم کرد.

رییس هیئت نجات غریق مازندران در خصوص نظارت جت اسکی ها تصریح کرد: دریابانی به این موارد مجوز داده و خود بر آن ها نظارت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 900 نجات غریق در سواحل مازندران در طرح دریا

استقرار 900 نجات غریق در سواحل مازندران در طرح دریا