مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 09:202018-05-23اقتصادي

ارتقاء کیفیت زندگی مردم در طرح بازآفرینی شهری


مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد ارتقاء کیفیت زندگی مردم را هدف اصلی طرح بازآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: سطح زندگی مردم باید در بخش مسکن و فضای شهری ارتقاء پیدا کند و تلاش شود نیاز جامعه به مسکن مناسب و با کیفیت تامین شود.

- محمدرضا نقصان محمدی در گفت‎‎وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت مسکن در برنامه ‏‏های اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: حدود 20 تا 30 درصد جمعیت شهری استان یزد در بافت‏‏ های هدف یعنی بافت‏‏ های حاشیه‏‏ ای، بافت‏‏ های فرسوده و بافت‏‎های تاریخی زندگی می‏ کنند که شامل طرح بازآفرینی شهری می‏‏ شوند.

وی با بیان این که طرح بازآفرینی شهری مبتنی بر مشارکت مردمی و بخش خصوصی است، تصریح کرد: دولت در این طرح به جای این که خودش همه کارها را انجام دهد، تلاش می‏‏ کند بستری را فراهم کند تا مردم و بخش خصوصی بتوانند فعال باشند.

نقصان محمدی دراین باره با اشاره به این که دولت تلاش می‏‏ کند 3 بخش را در این طرح فعال سازد تا بخش چهارم یعنی مشارکت مردمی و بخش خصوصی فعال شود، عنوان می‏‏ کند: یک بخش از اقدامات دولت مربوط به وزارت راه و شهرسازی است که باید اقدامات عملیاتی را انجام دهد یا بودجه ‎‎ ای را تعیین کند تا بر اساس آن ساخت و سازهایی در بافت ‎‎ های شهری هدف صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کیفیت زندگی مردم در طرح بازآفرینی شهری

ارتقاء کیفیت زندگی مردم در طرح بازآفرینی شهری