مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:502018-05-22بين الملل

انتقاد ترامپ از رییس سابق سیا بابت تحقیقات روسیه


در تازه ترین تحولات در دولت ترامپ و حزب جمهوری خواه او، رییس جمهوری آمریکا از رییس سابق سیا که از منتقدان سرسخت اوست، بابت ابتکارعمل تحقیقات درباره روسیه به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا دوشنبه از این تحقیقات که درباره احتمال همدستی میان کمپین او و روسیه است و جان برنان، رییس سابق سیا آن را به راه انداخت، به عنوان "ضربه سیاسی" یاد کرد و تلاش کرد تا این تحقیقات را با انگیزه های سیاسی نشان دهد.

یک روز پیش از آن ترامپ از وزارت دادگستری خواست تا درباره نفوذ یا تلاش برای نفوذ اف بی آی در کمپین او تحقیقات به عمل آورد.

وکیل او هم رابرت مولر، رییس شورای ویژه را تحت فشار گذاشته است تا به تحقیقات سرعت داده و اجازه ندهد که این روند روی انتخابات کنگره در نوامبر تاثیر بگذارد.

این اقدامات تاکیدی بر جوسازی سیاسی حول و حوش این تحقیقات یکساله است چراکه مولر به دنبال مصاحبه با شخص ترامپ است و همزمان در صورتی است که مدرکی دال بر همدستی یا مانع تراشی در اجرای عدالت به دست آید فرصت ها برای استیضاح علیه رییس جمهوری آمریکا افزایش می یابد.

ترامپ با انتشار توییت هایی با نقل قول از دن بونجینو، تفسیرگر شبکه فاکس نیوز نوشت: "این یک ضربه سیاسی است، نه تحقیقات اطلاعاتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ترامپ از رییس سابق سیا بابت تحقیقات روسیه

انتقاد ترامپ از رییس سابق سیا بابت تحقیقات روسیه