مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:202018-05-21اقتصادي

اجرای 200 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در اردبیل/اردبیل هوشمند می شود


پروژه های سرمایه گذاری در شهر اردبیل به ارزش 200 میلیارد تومان در دست اجراست که این پروژه ها در مرحله عقد قرارداد و یا اخذ مجوز هستند.

- شهردار اردبیل گفت: پروژه های سرمایه گذاری در شهر اردبیل به ارزش 200 میلیارد تومان در دست اجراست که این پروژه ها در مرحله عقد قرارداد و یا اخذ مجوز هستند.

حمید لطف اللهیان با حضور در حاشیه نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از سه سال حضور در جایگاه شهرداری برای اولین بار موفق به حضور در جمع شورای استان شدیم تا در عرصه مدیریت شهری بتوانیم از تجربیات مفید و سازنده اعضای شورای استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی مسایل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متفاوت از روزگار گذشته است و باید در یک شرایط سخت در عرصه تصمیم گیری و اجرا حضور یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر ساختار اجتماعی و اقتصادی در جامعه امروزه شهرداری ها با تکیه بر منابع درآمدی خود به معنای واقعی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و با داشتن سختی کار در پرداخت هزینه های جاری و پرسنلی باید در عرصه عمرانی و خدماتی نیز حضوری جدی داشته باشند.

شهردار اردبیل افزود: باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنیم تا بخشی از این مشکلاتی که شهرداری ها گرفتار آن هستند، به نوعی برطرف شده و فضای آرامش و اطمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در اردبیل/اردبیل هوشمند می شود

اجرای 200 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در اردبیل/اردبیل هوشمند می شود