مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-05-20فرهنگي

یادی از سریال رمضانی «رانت خوار کوچک»


سریال «رانت خوار کوچک» به کارگردانی حسین سهیلی زاده که ماه رمضان سال 82 از شبکه پنج سیما پخش شد، رمضان امسال به صورت فیلم سینمایی از شبکه چهار پخش می شود.

- سریال رانت خوار کوچک به کارگردانی حسین سهیلی زاده که ماه رمضان سال 82 از شبکه پنج سیما پخش شد، رمضان امسال به صورت فیلم سینمایی از شبکه چهار پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رانت خوار کوچک سومین سریال حسین سهیلی زاده پس از دوقلوها و رستوران خانوادگی محسوب می شود.

سهیلی زاده پس از رانت خوار کوچک به صورت جدی تری وارد عرصه سریال سازی شد و در سال های بعد مجموعه های دیگری همچون عشق گمشده ، روزهای اعتراض ، آخرین گناه ، ترانه مادری ، آخرین دعوت ، دلنوازان ، فاصله ها ، دختران حوا ، آواری باران ، پریا و مرز خوشبختی را کارگردانی کرد.

سیروس گرجستانی نیز که نقش اول سریال رانت خور کوچک را بر عهده داشت، پیش از آن در سریال های دیگری ایفای نقش کرده بود که از میان آنها می توان به مجموعه های کیف انگلیسی ، پشت کنکوری ها ، ولایت عشق ، امام علی (ع) ، کاکتوس ، همسران ، هتل و .

اشاره کرد.

آتیلا پسیانی نیز پیش از سریال رانت خوار کوچک تجربه حضور در سریال های زیادی را داشت که در این میان می توان به سریال های آپارتمان ، گمگشته ، هفت سنگ ، محله بهداشت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از سریال رمضانی «رانت خوار کوچک»

یادی از سریال رمضانی «رانت خوار کوچک»