مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 12:352018-05-19سياسي

نامه جمعی از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام


جمعی از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب در نامه ای به فدریکا موگرینی، آنگلا مرکل و ترزا می به عنوان بانوان مسئول در برجام، بدعهدی آمریکا را محکوم و خواستار سیاست ورزی آنان برای حفظ توافق سته ای شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه که به امضای فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب، ژاله فرامرزیان دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن و شهیندخت مولاوردی دبیر کل جمعیت دفاع از حقوق بشر زنان رسیده است، به شرح زیر است: عرصه روابط بین الملل همواره صحنه تنازع دولت ها برای کسب حقوق و امتیازات مشروع و گاه نامشروع بوده است.

جهان کنونی جهانی است که هرلحظه در گوشه ای از آن بیم جنگ و خشونتی دیگر می رود و در این صحنه بیشترین آسیب به زنان و کودکانی می رسد که بنابر واقعیت های دنیای امروز توان کمتری برای دفاع از خوددارند.

امروز در عصر جنگ های نیابتی، شاهد صرف بیشترین بودجه برای تولید سلاح در کشورهای به ظاهر مدعی صلح هستیم.

دولت هایی که به بهانه افتتاح سفارت خود در بیت المقدس بی اعتنا به نقش خود در روند صلح، به تعهدات بین المللی پشت کرده و وفای به عهدی که نزد همه انسان ها با هر دین و مسلکی مطلوب و محترم است با خروج بی پروا از توافقات، خدشه دار کرده و آشکارا درروند تعهدات بین المللی خلل ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام

نامه جمعی از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام